27.08.2019 Електронний ДокументоОбіг (ЕДО) – Вибір інструмента для роботи. Частина 1
Поняття “Електронний документообіг” часто асоціюється з програмою “Медок”. Це чудово, адже, по суті, саме Медок дає Вам можливість відправляти і отримувати електронні документи. Однак, не варто забувати, що “Медок” – лише інструмент, який використовує одну з найбільших українських платформ електронного документообігу “Птах”.
Про інструменти ЕДО і про те, як з їх допомогою ви зможете заощадити свій час та гроші, ми сьогодні “поговоримо”.
Таких інструментів достатньо велика кількість, але для успішного обміну документами важливо, щоб усі наші контрагенти використали одну платформу. І, як ми вже встигли відзначити, це платформа “Птах”.
На момент написання цієї статті таких інструментів чотири:
1. ПО “Медок”;
2. 1С з використанням “Медової стиковки”;
3. ПО “FREDO”;
4. 1C розширення FlyDoc.
Номером один в нашому переліку вказано ПО “Медок” – з нього і почнемо.
Не вдаючись у всі тонкощі процесу підготовки електронних документів, ми постараємося описати основні плюси і мінуси даного інструменту.
Для того, щоб підготувати й надіслати електронний документ в ПЗ “Медок” необхідно:
1. Створити його в реєстрі первинних документів за існуючим шаблоном.
2. Підписати і відправити його контрагенту.
В принципі – це все! Якщо у Вас в “МЕДок” заповнені довідники контрагентів та номенклатури – цей процес займе кілька хвилин (заощадивши, при цьому, 8 грн поштових витрат, не кажучи вже про походи на пошту, черги тощо).
Для ведення документообігу на невеликому підприємстві цього буде цілком достатньо. Додайте до цього оптимізоване заповнення довідника “Контрагенти” і, як бонус, 50 безкоштовних документів для всіх користувачів програми. Все це в рази спрощує роботу.
Очевидні плюси даного інструменту:
• Швидкий старт – будь-який користувач ПЗ “МЕДок” автоматично отримує можливість стати учасником ЕДО;
• 50 безкоштовних документів на місяць – а це, як мінімум, 400 грн економії на поштові витрати.
Що можна віднести до мінусів:
• Не самий зручний функціонал по роботі з первинними документами. Однак не варто забувати, що будучи найпотужнішим і поширеним інструментом у своїй галузі застосування, МЕДок постійно оновлюється і вдосконалюється. Тому, цей недолік – лише тимчасова незручність.
• Якщо ви ведете облік в окремій програмі, то необхідно повторно набирати документи в “МЕДок”.
Другий мінус легко виправити купівлею модулю програми “Інтеграція”. Про нього та інших інструментах читайте в наших наступних статтях.