ПП "Сонар"
—M.E.Doc
Про программу
Комп’ютерна програма «M.E.Doc» (My Electronic Document) – це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності, незалежно від системи оподаткування.
«M.E.DOC» – ЦЕ:
- максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
- захищеність інформації завдяки шифруванню електронного цифрового підпису;
- контроль процесів документообігу на всіх етапах;
- зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
- економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
- впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
- надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
- гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.
Всі документи, створені в програмі «MEDoc» і підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП), є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р . і «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 р.).
«M.E.Doc» є надійним засобом КЕП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
«M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру і форми оподаткування.
Модуль Звітність
- Для будь-якого бізнесу і бюджетних організацій;
- Звітність в ДФСУ, ГССУ, ПФУ, ФССУ, міністерства;
- Реєстрація ПН / РК в ЄРПН;
- Взаємодія з будь-якою обліковою системою;
- Заповнння форм і перевірка бланків;
- Завжди актуальні форми звітності.
Модуль Документообіг
- Обмін юридично значущими документами з накладанням ЕЦП;
- Необмежена кількість документів – фіксована ціна;
- Взаємодія з будь-якою обліковою системою;
- Автоматична обробка документів;
- Створення власних шаблонів документів;
- Експрес-оповіщення про отримання документів.
Модуль Інтеграція
- Передає і приймає первинні документи;
- Працює з усіма бухгалтерськими системами;
- Допомагає автоматично переносити регламентовану звітність;
- Зберігає податкові накладні групами;
- Переносить будь які дані з вашої обікової системи в MEDoc.