ПП "Сонар"
—1С:Підприємство
Управління торговим підприємством для України
“Управління торговим підприємством для України” універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.
Програма забезпечує паралельне ведення двох видів обліку – оперативного управлінського і регламентованого. Управлінський облік ведеться по підприємству в цілому, а регламентований облік ведеться окремо для кожної організації (юридичної особи або індивідуального підприємця). Управлінський облік по підприємству може вестися в будь-якій обраній валюті, бухгалтерський і податковий облік ведеться в національній валюті. Регламентована звітність для кожної організації формується окремо.
Функціональні можливості
Управління продажами
Прикладне рішення “Управління торговим підприємством для України” забезпечує прозору автоматизацію процесу продажів товарів на підприємстві в оптовій і роздрібній торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються різні схеми продажу зі складу та під замовлення, в кредит або по передоплаті, товарів, прийнятих на комісію і їх передача на реалізацію комісіонеру тощр
Планування продажів
Підсистема призначена для планування:
- обсягів продажів в натуральному і вартісному вираженні, у тому числі на підставі даних про продажі за попередні періоди, поточні складські залишки і отриманих на плановий період замовлень;
- відпускних цін, в тому числі на підставі інформації про поточні ціни компанії і конкурентів;
- собівартості продажів, з урахуванням інформації про ціни остачальників.
Управління замовленнями покупців та внутрішніми замовленнями
Програма дозволяє розміщувати замовлення покупців відповідно до прийнятої на підприємстві стратегії виконання замовлень і схемами роботи (робота зі складу, під замовлення).
Всі етапи проходження замовлення і його коректування фіксуються в системі відповідними документами. Менеджер може в будь-який момент:
- отримати повну інформацію про хід виконання замовлення;
- відслідковувати історію взаємин з клієнтами і постачальниками;
- оцінювати ефективність і надійність роботи з контрагентами.
Роздрібна торгівля
Роздрібна торгівля може здійснюватися з будь-якого з складів: оптового, роздрібного або не автоматизовані торгової точкі. Облік товарів в не автоматизовані торгових точках може вестися по фіксованих роздрібних цінах або без урахування кількості і номенклатури (“сумовий облік”). Облік товарів на роздрібних складах ведеться в продажних цінах.
Підтримується підключення торгового устаткування, наприклад сканери штрих-коду, дисплеї покупця, електронні ваги, ККМ в режимах “фіскальний реєстратор”,”off-line” и “on-line”.
Ціноутворення
Основні функціональні можливості підсистеми:
- побудова різних схем формування цін і знижок;
- контроль дотримання співробітниками підприємства встановленої цінової політики;
- зберігання інформації про ціни конкурентів;
- зберігання інформації про ціни постачальників, автоматичне оновлення закупівельних цін;
- зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів.
Управління закупівлями
Підсистема дозволяє своєчасно приймати рішення про поповнення запасів, а також оптимізує процеси взаємодії з постачальниками. У числі можливостей, які надає підсистема:
- оперативне планування закупівель на підставі планів продажів і не виконаних замовлень покупців;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- реєстрація і аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
- підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
- оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
- аналіз потреб складу в товарах;
- наскрізний аналіз і установка взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
- аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
- планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих товарів на складах;
- складання графіків поставок і графіків платежів.
Управління відносинами з покупцями і постачальниками
Підсистема “Управління відносинами з покупцями і постачальниками” дозволяє підприємству:
- здійснювати зберігання повної контактної інформації по контрагентам і їх співробітникам, а також історії взаємодії з ними;
- реєструвати умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатуру і ціни товарів, що поставляються і матеріалів;
- автоматично сповіщати користувачів про майбутні контактах з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб;
- планувати свій робочий час і контролювати робочі плани своїх підлеглих;
- аналізувати незавершені і планувати майбутні угоди з покупцями і потенційними клієнтами;
- використовувати персоніфікований підхід до потреб і вимогам кожного клієнта;
- реєструвати кожне звернення потенційного покупця і аналізувати рівень залучення клієнтів;
- оперативно контролювати стан запланованих контактів і угод;
- проводити інтегрований ABC (XYZ) -аналіз відносин з клієнтами;
- проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і обсягів закритих замовлень;
- аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за результатами звернень клієнтів.
Складський облік
Підсистема дозволяє:
- здійснювати управління залишками ТМЦ в різних одиницях виміру на безлічі складів;
- вести роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, поворотної тари;
- здійснювати контроль і облік серій і термінів придатності;
- задавати довільні характеристики партії (Колір, розмір і т.д.) і вести партійний облік в розрізі складів;
- комплектувати і розкомплектовувати номенклатурні позиції;
- здійснювати функції ордерного обліку і резервування ТМЦ.
Управління грошовими потоками підприємства
Управління взаєморозрахунками
Облік виробництва
“1С: Управління торговим підприємством для України” забезпечує ведення виробничого обліку, дозволяє проводити розрахунок фактичної собівартості продукції, послуг виробничого характеру та напівфабрикатів.
Передбачені звіти для аналізу виробничої діяльності як з “управлінської” точки зору, так і з точки зору бухгалтера.
Кадровий облік і аналіз кадрового складу
Для цілей кадрового обліку прикладне рішення передбачає зберігання не тільки особистих даних працівників підприємства, але і службової інформації, до якої відносяться: підрозділ, де значиться працівник, його посада, службові телефони й інша контактна інформація.
Для аналізу кадрового складу підприємства за накопиченою інформацією про працівників будуються різноманітні звіти. У їх числі списки працівників організації, рух кадрів організації, статистика кадрів організації та ін.
Розрахунок заробітньої плати
Реалізована наступна функціональність для розрахунку заробітної плати і розрахунку податків і зборів відповідно до актуального стану українського законодавства:
- облік використання робочого часу та друк табелів;
- нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу, почасовим тарифом, оплати за тимчасове сумісництво і заміщення, оплата за договорами цивільно-правового характеру (ЦПХ), іншим нарахуваннях і утримань з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
- нарахування лікарняних, відпускних та інших нарахувань з автоматичним розрахунком середнього заробітку;
- ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
- депонування;
- обчислення регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких служить заробітна плата працівників організацій;
- формування відповідних звітів (по ПДФО, по ЄСВ та інші);
- відображення заробітної плати в бухгалтерському обліку і відображення витрат в управлінському обліку для цілей управлінського аналізу витрат підприємства.
Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів, наочних графіків і діаграм. Наприклад, звіти для аналізу нарахувань і утримань працівників організацій за довільний період, які можна сформувати як у вигляді докладної розрахункової відомості, з можливістю виведення не тільки сум нарахувань, але і оплаченого часу, так і у вигляді згорнутої форми без аналітики по працівникам.
Передбачена можливість аналізу стану взаєморозрахунків з працівниками організацій з точністю до співробітника, місяця нарахування і рахунки обліку заборгованості.
Регламентована звітність, вирахування регламентованих податків
Бухгалтерський і податковий облік
“Управління торговим підприємством для України “включає в себе функціональність конфігурації”Бухгалтерія 8 для України” і забезпечує вирішення завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства щодо ведення обліку відповідно до вимог українського законодавства і підготовці регламентованої звітності. Управлінський і регламентований облік ведуться паралельно.
вартість поставки
- ПЗ “Управління торговим підприємством для України””— 22000,00 грн.
Джерело: 1с.ua