ПП "Сонар"

M.E.Doc

Про программу

Комп’ютерна програма «M.E.Doc» (My Electronic Document) – це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності, незалежно від системи оподаткування.

«M.E.DOC» – ЦЕ:

  • максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
  • захищеність інформації завдяки шифруванню електронного цифрового підпису;
  • контроль процесів документообігу на всіх етапах;
  • зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
  • економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
  • впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
  • надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
  • гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

Всі документи, створені в програмі «MEDoc» і підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП), є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р . і «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 р.).

«M.E.Doc» є надійним засобом КЕП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.

«M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру і форми оподаткування.

Модуль Звітність

  • Для будь-якого бізнесу і бюджетних організацій;
  • Звітність в ДФСУ, ГССУ, ПФУ, ФССУ, міністерства;
  • Реєстрація ПН / РК в ЄРПН;
  • Взаємодія з будь-якою обліковою системою;
  • Заповнння форм і перевірка бланків;
  • Завжди актуальні форми звітності.

Модуль Документообіг

  • Обмін юридично значущими документами з накладанням ЕЦП;
  • Необмежена кількість документів – фіксована ціна;
  • Взаємодія з будь-якою обліковою системою;
  • Автоматична обробка документів;
  • Створення власних шаблонів документів;
  • Експрес-оповіщення про отримання документів.

Модуль Інтеграція

  • Передає і приймає первинні документи;
  • Працює з усіма бухгалтерськими системами;
  • Допомагає автоматично переносити регламентовану звітність;
  • Зберігає податкові накладні групами;
  • Переносить будь які дані з вашої обікової системи в MEDoc.

Докладніше…

phone